18 Januari - Dags för möte

God eftermiddag allihoppa !
Min uppdatering ligger inte på topp i know, men har så enormt mycket att göra nu på dagarna så hinner inte med bloggen helt enkelt.. Igår var ja jätte deppig på grund av Chanel men idag slutade hon blöda så de är bra och så hade mamma köpt ett jätte bra bandage för hundar som är så jävla grymt ! den är gjord av plast så man kan ha den ute, sen så liksom klistrar den fast sig själv utan att man behöver tejp eller nått !
hade svårt att koncetrera mig i skolan idag så ja gick hem innan sista lektionen behövde verkligen få vara med Chanel... Aja gjort är gjort ! Nu ska ja slänga på lite mascara tänkte jag och sen så ska ja ringa terese och börja röra mig emot Camilla, griimt !! I morgon är de jobb som gäller ! Puss på er så länge
Ni får nöja er med en bild på Ivväh idag haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0