19 Januari - Idiotiskt

Fick reda på för en stund sen att min lillasyster Felicia hade en tjejkompis sovandes hos henne så hade Felicia piercat tungan med en SPIK och hennes kompis piercat läppen och naveln... Jag tror inte nån förstår hur jävla förbannad jag är. Det är så JÄVLA idiotiskt ! Seriöst Felicia vad fan tänkte du med ? Vet ni ens hur farligt de är ? fattar ni vilka infektioner ni kan få ? Och den där kompisen du var med, ja kan nästan lova att hon kommer åka på stryk. Jag är så förbannad de var så extremt oansvarigt.. Ska dra dit på Fredag och kolla vad fan hon håller på med. tro inte att de är en glad Michelle som kommer Felicia... Ja är mycket besviken på dig. Hoppas du vet de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0