19 Januari - WIHUU ?

God eftermiddag !!
Igår så var jag ju som sagt på möte som gick jätte bra ! Sen så somnade jag rätt så tidigt igår.. Idag fick ja skynda mig iväg till skolan och fick välja ett nytt tyg till överdelen på min klänning och lite sånt. Så har jag haft vanliga lektioner hela dagen idag. Tog även ett snack med min mentor och "pratade" med henne. Efter skolan gick ja till apoteket och köpte mer bandage till Chanel och så hämtade ja henne och åkte hem. fast en sak har jag missat... På vägen från skolan tog ja sällskap med Halima & Mona.. halima råkade putta till mig så jag ramlade och slog i knät. KLANT. har så jävla ont nu ! och ja kommer få feta blåmärken...
Aja skulle egentligen jobbat vid 18 tiden men de blev instält så gör de i morron istället. I morgon kommer de bli en stressig dag ! Ska nämligen hinna hem och lämna chanel och sen ska ja åka till NACKA för att hälsa på en kompis och sen till SKÄRHOLMEN för att jobba... Hur ska jag hinna ? Well... De får bli som de blir.
Nu måste jag plugga har nämligen förhör i morgon och prov på fredag wihu ?
P.s Har bajsat så länge att de svider i arslet nu.. i fall ni undra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0