2 Januari - jag gör de för att retas

Hello lovers !!
Usch vilken seg dag jag har idag men känner att jag behöver vila upp mig efter gårdagens huvudvärk satan vad ont ja hade. Nog om de ! Idag har jag faktiskt tänkt på att äta ! ätit smörgås idag och lite äppelpaj som jag nu känner av - mys. har även duschat Chanel idag och efter henne så duschade jag så är ren och fräsch nu! Ska måla alla naglar jag har, noppa ögonbrynen och bara allmänt ta hand om mig idag. Så tar jag en kvällsprommenad med Chanel senare ytterst myysigt !!
I morgoon så måste jag upp tidigt, ska nämligen iväg och kolla på vår nya lägenhet ! Lovar er att ja ska ta en jäävla massa kort, jag är så jävla spend, hoppas mitt rum är så som ja vill ha de... Efter de ska jag hem gå ut med hunden och sånt för att sen träffa Fredrik ! Vi ska ha filmkväll hemma hos honom mysigt !
Nej nu orkar jag inte blogga mera ska ta och gosa med min blöta hund, hah !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0