2 Januari - syster jag aldrig fick

Terese älskling... Du är som en syster för mig, du är verkligen det. Även fast vi bråkar då och då men våra små tjaffs så hittar vi alltid tillbaka, för ja tror ingen av oss kan leva utan varann. Du är så lik mig på många olika sätt, vi tänker på samma sätt och gör på samma sätt. Finns nog ingen människa som känner mig lika bra som du gör. Det är inte bara du som är helt underbar utan även också hela din familj, att alltid känna sig välkommen någonstans är en känsla som inte går att beskriva. Både du och din familj ska veta att ni betyder något enormt för mig ! tack älskling <3

Kommentarer
Postat av: Mamma2

Vi älskar dig också <3

2011-01-02 @ 21:05:42
URL: http://nenne68.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0