20 Januari - ficking glad

Hellu lovers !!
Haha jani hur har min underbara dag varit ?
började dagen med ett prov som gick skiit bra ! men skit i idrotten och gick till donken med Mona och tjockade i oss en varsin fet flottig meny - yummie ! När vi kommer tillbaka till skolan var inte CamCam så speciellt glad så snälla som vi är föllde vi med henne till lunchen och ja ångrar inte en enda sekund av de ! Trök i mig ännu två flottiga pannkakor. När ja kom hem så åt ja en halv B&J, sen åkte ja iväg på ett kort möte angående ett jobb. När ja kom hem så tjockade jag i mig 2 varma korvar med bröd. Nu är min mage mätt och glad, eller glad och glad. sitter och skiter så mycket att de svider i arslet på mig, men de är sånt som ni läsare tycker är intressant att läsa om. För ni stalkar ju fifan min blogg varenda jävla dag alltså så borde ni få läsa om mitt bajs to ? OOh so fucking hoot ;)
Nu ska ja skita klart här och gå ut med hunden sen tänker jag SOOOOOVA ! HÖHÖHEHEHIHIHUHU DAAAAAAH FUCKING DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH JA ÄR PÅ SKITA BRA HUMÖRIISH :D

Kommentarer
Postat av: Rebecca

det gillas (Y) när lilli är på bra humör:D<3

2011-01-20 @ 20:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0