21 Januari - Hello igään

Hej igen sötnosar !!
tog sällskap med Narin hem idag så pratade vi en massa och hämtade Chanel så åkte vi till örre (örnsberg) sen gick jag hemmåt. Skoldagen gick bra hade SO prov idag är bara glad om ja ens klarar de.. Sen så hade vi inte så många fler lektioner idag ! Har fixat allt i rummet nu så nu är de fins och rent. Chanel ligger och sover här, hon ska alldelesstrax få middag sen ska vi ut på en liten prommenad. Sen ska nog jag äta, sen så tänker jag lägga mig i ett skönt och välförtjänt bad ! Vet faktiskt inte vad jag ska skriva mera... Terese kanske skulle komma förbi ockås ! Hoppas de för de skulle bli mysigt :) eller så lägger ja mig på soffan och glor en film !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0