21 Januari - Michelle<3Mjukisdress

God morgon solstrålar !
Vaknade för exakt en timma sen så har hunnit äta frukost och tagit de lungt, börjar inte förns 10 över 9 idag. Har so prov idag, musik, 2 engelska lektioner och lite sånt där. Hoppas de går bra idag ! Efter skolan tänkte jag röra mig emot pappa och hälsa på där, för de var länge sedan. sen tänker jag åka hem och fixa upp de sista kartongerna i mitt rum. Efter de ska ja nog lägga mig i ett skönt bad ! Sen är de lördag och då kommer jag vara upptagen hela dagen ! så ni kommer anntingen få uppdatering senare idag eller på lördag morgon. Nu måste jag klä på mig, eller nä de får bli mjukisdressen orkar inte engagera mig today !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0