22 Januari - MYS MYS MYYYS

Hej sötnosar !!
Ligger i vår nya skinsoffa och tar de lungt, asså fyfan vad lägenheten är snyygg !! Igår fick ja en utskällning av pappa för att ja inte kom, aw ! Så ja lovade att åka dit på Måndag måste verkligen göra de nu också !! Så nu väntar jag på att ja snart ska åka iväg och kommer hem i morgon ! kommer bli så fucking jävla mysigt hoppas jag. Kanske skulle möta Terese lite senare idag också myysiigt ! Vad ja ska göra får ni som sagt reda på i morron eller nästa vecka <3 Nu ska ja kolla runt lite sen så ska jag borsta tänderna och packa ner lite grejer sen åker jag ! Puss på er lovers.
Skulle behöva en fet ansiktsmask just nu !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0