23 Januari - om helgen

God eftermiddag allesammans...
Nu ska ni äntligen få veta vad jag gjort denna helg...
Jag började prata med en kille från Norrköping (Söderköping) i måndags.. Efter att han verkligen fått mig att se en bra sida utav honom så bestämde vi att han skulle komma till Stockholm. Sagt och gjort. Igår kom han till Stokholm.. Han hämtade mig med hans tjur (hahaa ja de är en tjur) så åkte vi till hotellet och kollade på en film, sen åkte vi och hämtade Terese så åkte vi till Heron och kollade lite träffade även Matte ! Så bestämde vi att vi skulle åka och käka så vi åkte till Thai'en och åt en rejäl middag där alla 3. Sen åkte vi och köpte godis och så skjussade vi hem tessan. så åkte vi till hotellet och så somnade vi... drömde en mardröm inatt att Lilleskutt (som ja kallar honom) hade stuckit men vaknade och såg lilleskutten ligga där och sova, så söt så ja höll på att äta upp honom ! Kramade om honom och somnade i hans famn.... Så väckte han mig åtta i morse av att hoppa på mig.. Låg och tittade på tv medans han gick ner och åt frukost sen somnade jag om och vaknade vid halv 12. Så gick vi upp och åkte till NetOnNet och så köpte lilleskutt en dator sen körde vi hem till mig så visade jag lägenheten för skutten sen åkte han hem.. Tro de eller ej men fick en tår när ja kollade ut och såg honom köra iväg... Egentligen heter han Billy han är 21 och fyller 22 den 13 Maj. Han är den parfekta killen för mig... Allting är helt parfekt på honom... Har nog aldrig fallit såhär fort för en kille, men de är första gången på länge som allting verkligen känns rätt ! Hoppas han känner likadant för mig bara...
Här har ni en bild på TJUREN !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0