24 Januari - angående dagen

Såå ja !
Vad hände idag egentligen ?
började dagen med att idrottslektionen blev instäld så drack lite te. vart sen inkallad till rektorn pågrund av att ja lagt upp en bild där ja pekar finger till en lärare - ylva. Rektorn pratade med mig 40-60 minuter ungefär. Vi pratade om Ylva, om bloggen och en massa. Hon ansåg att min blogg var för öppen och att jag betedde mig som en slampa för att ja träffade en 22årig kille och sov på hotell med honom ? Aja skit samma.
Slutade vid lunch men åt potatisbullar med CamCam. Kom hem hämtade hunden åkte till pappa och lekte med alla barnen. Åkte hem och lämnade hunden, mötte terese och André och så mötte vi på min mamma så fick jag skjuss hem. Har käkat B&J nu så sitter och bajsar. Nu ska ja sura för mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0