24 Januari - VARSEGOD JÄVLA HOROR

billy säger:
Ingen ska behöva uppleva de du gjort, och inget är ditt fel
Michelle säger:
vad fan tror du att du är någon jävla psykolog eller ?
det du har fått höra är bara en tredjedel av mitt liv.
du vet ingenting om vad jag har behövt gå igenom...
irreterar mig jätte mycket på folk som låtsas försöka förstå hru fan de känns att leva sås om jag levt.
vet du ens hur många gånger jag försökt ta självmord ?
vet du att ja precis skulle hoppa framför ett tåg men en min bästa killkompis råkade vara på samma perong och drog tillbaka mig,
billy säger:
vad ska jag göra då, be dig sluta skriva om dina problem och säga att jag inte bryr mig ett skit ?
Michelle säger:
vet du ens att jag blivit misshandlad så enormt att ja låg medvetslös och blev våldtagen ?
vet du att jag blivit knivhotad av att suga av en irakjävlels kuk ?
och att en annan kille filmade de och skickade till hela skolan så ja blev skolans hora ?
och folk kastade pengar efter mig och skrek att de ville ha en avsugnign ?
visste du att efter våldtäkterna så hade jag sex med killar för att söka tröst ?
billy säger:
varför skriver du allt det här ?
Michelle säger:
för att du vet egentligen inte ett skit om mitt liv..
billy säger:
nu gör jag...
Michelle säger:
Och vad har de hjälpt ?
INGENTING:
jag söker inte tröst de gör ja inte
billy säger:
nej
Michelle säger:
för jag står på egna ben och har gjort de i hela mitt liv.
så att någon människa som knappt känner mig försöker bete sig som om att den vet allt om mig irreterar mig något enormt..
Jag är en ung jävla dum 15 åring.
och du är snart 22 år gammal
allting kanske bara var ett misstag ellerhur?
För så som de verkar du så verkar du bara vara en dryg kille som inte bryr sig om hur jag mår eller vad jag har varit med om.
jag kanske har fel ja kanske ahr rätt
vad vet jag ?
jag är bara en dum liten femtonåring som itne vet nånting om livet ellerhur ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0