25 Januari - leave me alone...

igår var första gången på riktigt länge som jag verkligen satte mig och grät ut..
Tror seriöst ingen förstår hur jag egentligen mår just nu. Det känns som att man kommer till skolan och alla tittar ner på en, jag känner mig så värdelös i skolan så jag orkar inte mera längre. ens rektor tycker man är en slampa för att man träffar en kille och sover med honom på ett hotell. Det känns som att man förlorar fler och fler vänner alla skapar sitt egna liv går vidare och lämnar de förflutna.. Men jag är inte redo än att lämna de för förlutna.
Jag har träffat en helt underbar kille som jag verkligen trivs med men honom bad jag dra åt helvete igår för att ja var helt förstörd.
Jag har så ont i ryggen att ja inte vet vart jag ska ta vägen..
jag söker absolut inte uppmärksamhet.. Utan känner bara att ja vill få ut mina känslor. Behöver lätta på trycket.. Behöver åka bort.. Behöver tid för mig själv.

Kommentarer
Postat av: dilnaz

även om vi inte är jättebra vänner, så kan du vända dig till mig om du behöver något..

även om du kanske inte litar på mig.

jag kanske inte förstår vad du går igenom, kanske inte förstår hur du mår.

men det är hemskt att se att en sån fin människa mår så dåligt, och blir behandlad så orättvist.

du förtjänar inte det.

<3

2011-01-25 @ 18:03:29
URL: http://phantomrider.webblogg.se/
Postat av: rebecca

ja så känner jag också lite , att jag tappar fler och fler vänner, att dom har sitt egna liv. Synd att du känner så, men jag finns hära det vet du, även fast vi inte träffas så ofta som vi borde göra. Vi får ta och ses nån dag gumman <3

2011-02-09 @ 22:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0