25 Januari - vad har hänt med mig ?

Fyfan vad allting går skit helt plötsligt. Men det är som jag säger, när man väl byggt upp nått så är de alltid nån som vill sparka ner det igen.
Idag så gick skolan åt helvete. Råkade såra mina närmaste tjejkompisar i skolan genom att slänga ut en jävligt dum kommentar som ja självklart inte menar.. Fick en utskällning och då knäcktes jag igen... Jag överreagerar verkligen på minsta lilla... Så stack från skolan och gick till ungdomsmottagningen för att prata med min barnmorska men de var stängt så blev ännu mer ledsen då. Så försökte ja ringa några vänner men ingen kunde prata i telefon... så ja ringde Kim och vi började prata om jobb, stress och sånt hela samtalet slutade med att jag satt utanför ungdomsmottagningen och asbölade helt seriöst. Kim tyckte jätte synd om mig, jag tycker mer synd om honom som var tvungen att lyssna på mig.. efter en timmes långt samtal, så la vi på och ja försökte torka mina tårar men de gick inte så bra så gick och hämtade hunden så åkte vi hem. Om de inte vore för att Billy ringde och fick mig på bättre humör så hade jag nog brytit ihop på tunnelbanan också.. Han ringde och var sådär ni vet jätte gullig och hade bebis rösten mot mig och sa att han saknade mig massor.. Han funderade även på att dra till stockholm för att trösta mig men där stoppade jag honom. Han ska inte behöva komma för att jag är ledsen. När ja kom hem så la jag mig på golvet och skulle gosa med Chanel men fick ett sms av en av vännerna från matbordet idag så började gråta ännu mer och somnade på golvet. Vaknade av att jag hade slutat andas... Så vaknade upp panik slagen och försökte skrika och då fick ja tillbaka luften usch vad läskigt SÄGER JU ATT RYGGEN GÖR ATT JA FÅR SVÅRT ATT ANDAS ! Så kom mormor och vi fikade, så har ja använt tandblekning och nu ligger jag här i sängen och gör ingenting... Skämms något enormt över vad ja gjorde mot er idag tjejer, förlåt..
Vet inte vad ja ska göra längre.... Vill inte gå till skolan men de är ju jag själv som förlorar på de nu speciellt nu när vi går igenom nationella.. Ni får en bild på mig från igår istället orkar inte fotta mitt face idag är helt förstörd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0