26 Januari - ännu en utan skola

Hej allesammans... Vet att min uppdatering suger jätte mycket men som ni märkt så mår ja inte sådär värst jätte bra just nu utan har en massa tankar i huvudet och har lämnat de flesta åt sidan dessa dagar... Idag så fixade jag mitt på syslöjden och kom en bra bit har klippt ut nästan alla delar nu sen så hade jag fysik lektion. Efter de vart allt kaos i skolan så jag sket i de och gick till Skärholmen istället där mötte jag upp till terese och vi köppte lunch de blev coklad och kanelbullar. Så gick vi runt hela centrum och kollade telefon till henne sen skulle vi ta bussen till kungenskurva men de hade hänt en olycka en krock mitt i korsningen så bussen kom inte förbi så vi sket i och gick hela vägen. Köpte ett enormt stort ben till chanel och köppte ben för 130 svenska riksdaler till henne. Så köpte terese en telefon så åkte vi och hämtade chanel åkte till mälarhöjden och GICK hela vägen till örnsberg. lämnade hunden och GICK till Aspudden och tog en pizza med extra ost - gott. Sen gick vi tillbaka till örnsberg och hem till mig. Hon åkte hem för en stund sen så ja ska dricka lite saft nu tänkte jag. Sen tar ja det lungt. I morgon är ja hemma för ja ska ringa akuttid och sen så ska ja nog bara vara hemma oh vila... På fredag ska ja till skolan och kolla om de löst sig annars sticker ja därifrån igen orkar inte mera med sånt skit.
Nu fick ni ett litet gladare inlägg !
Nu ska ja hålla lilleskutt social på msn, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0