27 Januari - sluta ha så höga förväntningar

vad förväntar ni er egentligen ?
jag får klagomål rätt så ofta nu och de frågar mig varför jag låst bloggen och varför jag uppdatering så sällan nu för tiden... Vad tror ni egentligen ? Tror ni att jag är ute med vänner och super att jag har skit kul och är helt galen ? nej. Det jag har gjort dessa dagar är inget intressant jag lovar er, de är inge roligt ! Jag ligger på mitt rum i min säng, fäller någon tår då och då, pratar med Billy i telefon, kollar på filmer, äter och sover. Det är seriöst vad jag gjort dessa dagar... Jag känner inte att jag vill blogga de får mig bara att bli mer deprimerad än vad jag redan är, bara titta !? Jag skriver ett inlägg och de slutar med att ja sitter och bölar efter att ja gjort inlägget för ja undrar vad fan som händer med mitt liv, jag vill inte påminna mig själv men de känns som om att jag på något sätt är tvungen att ge er information om hur mycket jag gråter för de är ju de ni tjatar om, att få läsa. Så snälla människor mitt liv är inte intressant just nu, jag behöver tid för mig själv tid för mig, tid för att fundera... Jag är jätte nervös också för jag ska gå till skolan i morgon och jag VILL INTE för jag känner att jag kvävs i skolan, jag vet exakt hur de kommer vara i morgon. Någon lärare kommer roppa in mig i ett rum och kommer fråga vart jag vart de senaste dagarna, jag kommer få en utskällning och hemringning. det är precis så de fungerar... Jag ska gå till skolan i morgon och få höra "jävla skolkare vafan skolkar du för michelle" av alla killarna, tjejerna kommer skratta och säga "skolkiis". Detta är absolut ingenting illa till er utan jag vet bara hur saker och ting fungerar, ni tjejer jag vet att vi skojjar när vi säger så, så bli inte arga nu ! Men jag känner mig seriöst inte välkommen i skolan mer och de får mig att tappa lusten.. Det är ett halvår kvar och jag ska klara de, de ska jag. Okej nu blev detta väldigt rörigt och jag blir själv yr så jag skiter i att skriva. Ska ut med hunden sen kolla på en till film och sedan somna. OM ni vill veta hur mitt liv har varit eller ja, se annan sida av mig så kolla på filmen Easy A, känner igen mig så jäääävla mycket i den där tjejen... Det är som om att de är en film om mig på något sätt fast ändå inte.. komplicerat kolla på filmen i alla fall det är de värt de är den bista filmen jag sett, helt seriöst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0