28 Januari - dagens drama

Ja ni vet ju att det vart mkt drama mellan mig och min lärare Ylva. Nu ska jag berätta dagens händelse... Förra veckan i onsdags skrev ja ju ett "hat"inlägg som var riktad mot henne. Men tog bort de och sparade endast bilden för ja ansåg att de inte var lämpligt att ha ett sådant inlägg då ja inte har bloggen för att hänga ut människor. Torsdagen så hade lärarna konferans och när ylva ska åka hem ser hon att hennes bil är sönderslagen typ. Hon får genast upp i huvudet att det är JAG !? Hon går hem och ser min bild till henne. Dagen efter går hon och berättar samt visar allt för rektorn. På måndagen vart jag inkallad till rektorn. Rektorn anser att jag leker med livet och kallar mig slampa för att jag träffat Billy. Men hon berättar ingenting om bilen.. som ja då inte visste ! Alla lärare har hela veckan verkligen ingnonerat mig. Så idag när jag och Mona går till Tuva-Stina och jag berättar allting så berättar hon det med bilen.. Och att ylva berättat för alla lärare att hon trott det var JAG !!!  Fattar ni ? jag har varit anklagad för nånting nu i lite mer än en vecka... tuva hittade gruppen "vi som hatar ylva" och så tog tuva alla namnen. På engelska lektionen blir alla de som var med i gruppen tvungna att gå till tuva-stina. Bara de att jag då fick reda på vilka de var som gjort de.. Och de gör mig så jävla besviken att jag fått skit för någonting som jag inte gjort. Undrar vad alla lärare tror om mig nu egentligen att jag är någon jävla maffia som får och förstör folks bilar..
Hoppas jag får en fet ursäkt på måndag annars tänker jag samla alla lärare och förklara att ja fan inte gjort någonting.. Fattar ni hur jävla mkt drama de är runt om mig just nu ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0