29 Januari - lita på magkänslan...

Hello !
Jag är helt slut i hela kroppen... Jobbade till klockan fyra skulle jobbat till klockan fem men var tvungen att gå en timma tidigare. Så när ja kom hem var ja helt slut efersom ja stod under hela 4 timmar eller ja sprang runt.. I alla fall kollade på en film. La ifrån mig telefonen en stund, och bara njöt. Har käkat en fet jävla middag och nu ligger ja bara och tar de lungt. Har en liten söt diskution på mobilen med Billy.
Billy: Lita på magkänslan
Michelle; Har ingen magkänsla just nu
Billy; då bör du dricka lite a-fil med acidophilus och annat nyttigt så kommer du i fas med magen :)
Michelle; Haha lilleskutt gå och ät kaviar
Billy; jag tycker om kaviar
Michelle; med ägg i...
Billy; nej med gräddost
Michelle; blä
Billy; Du hatar mig
Michelle; Hata är ett starkt ord men älska är nog ännu starkare.
Billy; nog eller är det de ?
Michelle; Det är de. eller ja vet inte. "jag älskar dig" har blivit för uttjatat. Men ändå finns de inge starkare eller mer betydelsefullt man kan säga till någon.
Billy; Jag vet. Jag säger aldrig de, om ja inte verkligen gör det. :)
Michelle; Hur vet man att man verkligen älskar någon ?
Billy ; När man känner att man inte skulle kunna leva sitt liv utan personen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0