3 Januari - KOMMER ÄTA UPP DEJ !

Skulle ju haft plåtning idag men jag ställde in den...
Känner inte att självförtroendet är på topp så då är de ingen ide att stå framför en kamera..
Jag anser inte att jag är ful, bara mindre snygg just nu måste börja tag i mitt liv innan jag börjar jobba känner jag i alla fall sen har ju alla olika åsikter inom den punkten. Men nej nu ska ja borsta tänderna för Fredrikan är här när som helst, ja ska få åka brum brum och titta på film MYS !
Här är lilla Nova som ser EXAKT ut som mig när ja var liten, vill bara äta upp hennes tjocka små kinder ÅÅH sötnos !!!!!! Titta bara på leendet, på det intryckta ansiktet... Jag ska nog lära dig att bli en Michelle haha beeebiiiiis !!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0