3 Januari - Mamma ska vara hundvakt

God morgon !
Igår så mötte jag upp Diana, Gabbi & Kimmo så släppte vi av Gabbi och så lekte ja, diana och kimmo lite med Chanel innan jag gick hem. Var hemma vid 22 tiden och somnade, tro de eller ej. Dock fick ja inte sova så länge för Chanel väckte mig vid halv 3... Så snäll som jag är gick jag ut med henne då. Dock när vi kom hem sprang hon runt i hela lägenheeten och skulle busa 3 på morgonen ? Så jag fick nått ryck och skrek "FÖR I HELVETE CHANEL HÅLL KÄFTEN OCH LÄGG DIG" konstigt nog gjorde hon som jag sa och sov, haha dock hade mamma hört mig och skrivit ett sms "ta de lungt nu och somna om Michelle", de värsta jag vet är när jag inte får sova.. Jag kan slänga ut riktiga elaka saker om jag inte får min sömn... Aja nog om de !
Halv 9 fick hon gå ut igen och bajsa sen nu har lillebrosan vart ute med henne.
Ja ska snart fixa mig för att åka och kolla på den nya lägenheten ska ta massa kort !
Sen efter de ska mamma få vara hundvakt !! Jag ska ju nämligen hem till Fredrik och orkar inte ta med mig Chanel, första gången jag lämnar Chanel ensam med mamma en hel eftermiddag ! Mamma lät jätte glad i telefonen "ooh nu ska jag äntligen få gosa" haha yeah sure mammie !! De kommer nog inte bara bli så mycket gos.. utan mer bus ! Aja nu har jag babblat på för mycket här nu, ska fixa lite grejer här nu. puss på er så länge lovers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0