30 Januari - vilken kväll...

God morgon !
Igår vid halv 10 åkte jag till Skärtholmen och mötte upp Terese och Diana. Chanel har lite problem med att stanna så Chanel råkade välta omkull Terese igår när vi träffades HAHA ! Vi prommenerade till Statoil och sen mötte vi Gustav så skulle vi handla i en selecta atomat och ja de gick ju sådar... Slutade med att ja fick köra lite kickboxning eller vad man nu ska kalla de. Ni ska få ett videoklipp sen promisse ! HAHA en anann rolig sak som hände.. Det kommer fram en kille till oss och frågar efter hasch jag börjar självklart driva med honom.. Efter ett tag så går han. Haha då fattade vi att han var civilare... Skulle sagt att vi hade hasch bara för att driva med honom men fan att ja inte gjorde det ! Hade i alla fall ett extremt samtal med honom om att man inte ska knarka osv.. Sen så tog vi bussen till Terese och ja somnade i skaplig tid. Kom hem för en stund sen och ska städa i mitt rum nu sen ska ja ta en dusch samt glo på 2 och en halv män ! Har laddat ner säsong 1 och 2. Ska börja ladda ner de andra säsongerna osså ! Kyss på er !
Min vecka;
Måndag: följa med tess när hon tatuerar sig
Tisdag: Richard kommer och hämtar mig
Onsdag: Träffa Camilla
Torsdag: ?
Fredag: ?
Lördag: Billy kommer förmodligen
Söndag: bille åker nog hem :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0