6 Januari - behöver tid för mig själv

Har bloggat jätte dåligt dessa dagar jag vet...
Men det har hänt så extremt mycket att jag har inte haft tid...
Allting går bara åt helvete just nu så har lagt bloggen åt sidan och ska fortsätta göra det ett tag, tyvär :/
behöver komma på lite andra tankar, och försöka ta tag i mig själv nu. Har nämligen stött ut alla och det är inge bra. Alla som försöker ringa eller smsa mig, de är bara att ge upp har ingen telefon och kommer inte ha de på ett tag... Men nu ska jag nog gå ner och handla godis till mig. Skulle verkligen behöva lite shopping nu men har redan handlat så extremt mycket denna vecka.. Suck. Puss på er så länge ja lovar att ja hör av mig när ja mår  bättre och vet vad jag egentligen vill.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0