19 Mars - Lever i min egna värld...

Jag är ingen människa längre...
Jag börjar inbilla mig saker, får för mig saker, ser saker och beter mig inte normalt. Jag har blivit galen. Helt galen. Jag anklagar personen för något de inte har gjort, för jag får för mig saker i min hjärna. Jag försöker ständigt skapa min dröm värld, skapa allt de parfeka, parfekta killar, vänner osv.. Men egentligen så lever jag i djävulens värld. Jag har blivit knäpp. Förväntar mig saker som är omöjliga, ligger i mitt rum och glor i taket hoppas på att en ängel ska ramla ner. personer försöker ge mig hopp, hopp om vad ? Om att ängeln ska ramla ner ? Ni säger att ingenting är omöjligt, men hur möjligt är de att de ramlar ner en ängel genom mitt tak ? Är jag knäpp eller allmänt galen. Jag har skapat min egna värld nu, jag lever i en värld som inte existerar. Jag lever i MIN värld...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0