27 Mars - dagen innan skoldagen

God eftermiddag !
Vet inte riktigt vad jag ska blogga om men kände att ja behövde skriva lite, så här är jag ! tagit en liten pause från OC behöver nämligen kissa och lyssna på lite music. Ska kolla runt lite på datan tänkte ja, hålla mig lite social på msn kanske ? Eller... nja... Bröt kontakten med en person som ja verkligen tycker om eller bröt kontakten gjorde ja inte riktigt utan raderade människan från mitt liv kan man säga. Jag är en känslig tjej och minsta lilla får mig att ta avstånd. Men de var nog bäst såhär också, bara de att allting blivit så extremt tråkigt sen dess.. har ingenting att se fram emot längre. Aja orkar inte degga upp mig om nånting så ska sluta blogga nu. vi hörs i morron kanske ?
Har skrivit en lista på allt ja måste hinna med idag, så ja håller mig "levande" haha...
Känner mig som en nybörjare med bloggandet - wierd...
Alla förstår inte bilden, men den har faktiskt nånting med inlägget att göra.
Miss you....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0