27 Mars - seriöst kör upp nått i röven bitch

Vem försöker jag lura ? Mig själv eller ? Jag mår inte alls bra ! Ingenting är bra ! och att öppna bloggen, vart bara värre... Kommer lösenordsskydda den igen. Man ska vara öppen, men inte för öppen.
Men vet ni vad det roliga var ? Att nu när jag öppnat bloggen och sett att de öst in med läsare så blir jag förvånad. Vad har jag för vänner ? INTE en enda har hört av sig och frågat hur de är med mig, ni har gjort mig enormt besvikna. Aja de ger mig bara mer rätt att köra upp en stol i röven på er och aldrig mer höra av mig, ja menar ni finns inte för mig, vad får er att tro att ja ska slicka era rövhål sen ? Fuck off. 
Den här tiden då jag verkligen visat att jag mått dåligt har jag även märkt vilka de är som försökt och engagerat sig i att försöka hjälpa trotts att jag viktit dem åt sidan. Men jag har märkt att i slutändan har de endast funnits två personer vid min sida. Mona & Rebecca ni är verkligen de enda personerna som försökt även fast ja inte visar de så är jag sjukt tacksam. 
Ni andra - fuck off seriöst kör upp nått i röven !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0