5 Maj - dålig uppdate

Har inte hunnit blogga på den senaste tiden.
Igår hade jag en jätte dålig dag fick panik i skolan så en lärare låste in mig i ett rum för att ja skulle lugna ner mig (lång historia). Men smet därifrån till CamCam och käkade smörgås tack för de hjärtat ! Sen fick ja springa iväg på mötet med Ungdomsmottagnigen som gick jätte bra, ska dit igen på måndag fast kvällstid. När ja kom hem så pluggade jag.
Idag stressade jag iväg till skolan skrev prov i 80 minuter sen har jag inte haft några lektioner. Lektionen vi skulle ha efter lunch var frivillig så jag satt kvar en stund sen åkte ja och mötte Camilla med hennes bebisar och gick runt och pratae och kollade i affärer. Är barnvakt åt en sovande unge just nu därför jag sitter vid datan.
Men jag tänker fortsätta kolla på OC och ta det lungt är extremt seg och väntar på mamma så ja kan få färga håret som vi förmodligen ska hinna med idag. I morron hade jag en sak inplanerat men tror den gick upp i rök. Haha nej men ja vet inte än vi får allt se. Antingen så drar ja ut och gör nått eller så har jag en hemma helg. Jag är extremt sugen på alkohol konstigt nog... Nej nu ska ja sluta babbla, hoppas ni står ut med att ja inte bloggar så mycket !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0