7 Maj - beskrivning

efter skolan i fredags så träffade jag Camme och vi mötte mona så åkte vi in till stan. Jag hittade min balklänning ! Så käkade vi glass där mona jobbade, sen åkte vi hem. Jag käkade och bytte om till varmare kläder. Så åkte jag hem till Camme och hade ett viktigt samtal med hennes söta mamma. Sen kom Olivia och vi åkte till Mery. Hos mery vare en massa tjejer men vi stannade inte så länge för vi drog ut förbi lillholm till andra hemmet (ungdomsgård) där vi tog över dansrummet och skakade riktigt många rumpor. Dock hade vi publik haha ! Vid 12 tiden gick jag och CamCam på en prommenad så skulle vi upp till Jessica men ja var tvungen att åka hem vid 1. Kom hem halv 2 och somnade typ direkt. Idag vaknade jag nio gick ut med chanel somnade om och vaknade halv 1. då terese säger att ja ska med till ikea så e var bara att slänga på sig kläder och hoppa in i bilen. Så gick vi runt på ikea handlade haha jag råkade få med mig m&m, 2 chips påsar och 3 påsar med bilar! Så käkade vi korv sen åkte jag hem. när ja kom hem var jag ute med hunden och lekte av all hennes energi så nu ligger vi båda i sängen och laddar över massa bilder som ja tvingat henne vara med på !
Här har ni bilder som ja tog för 20 minuter sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0