9 Maj - skapar en till blogg

Heej sötnosar !
Jag har faktiskt lagt in inlägg men som inte kommit upp eftersom blogg.se har krånglat. Nu är det även såhär att jag "flyttar" över min blogg till en annan hemsida. Fast jag ångrade mig med flyttande så kommer ha kvar alla gamla inlägg här och fortsätta blogga även här. Så jag kommer att ha två bloggar. Den andra bloggen kommer jag komma ut med när den är klar och allting är fixat. Kommer sen att förmodligen blogga mera på den andra hemsidan men mer privat här. Jag får se hur jag gör :) Behöver en ny start och blogg.se börjar bli... lite gammal modigt ?
Idag har jag bara vart hemma, Chanel är magsjuk och har smittat mig ! Orkar inte blogga mer nu, har massa att fiixaa, men kan inte fixa allt nu heller förns jag fått svar !
Puss så länge !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0